Bon voyage

God morgen fra Happy home. Jeg har vært fraværende igjen noen dager på grunn av helseproblemer. Ikke greit med kronisk sykdom (fibromyalgi). Noen ganger føler jeg meg frisk, noen ganger, bare så vidt jeg klarer å sitte oppreist.

Tittelen av innlegget er bon voyage. Jeg skal ikke til noen sted. Deler bare den dagen da jeg sa ha det til min familie på Filippinene før jeg dro tilbake til Norge.

Vi avtalte å møtes på dette stedet.

Restauranten heter Teppanya. Inne!

 

Maten ble tilberedt av kokken mens vi så på.

Spist så mye man kan på to timer. Og vi hadde spist:)

Restauranten var inne i et shoppingsenter. Det var pyntet til jul der også.

Noen bilder med familien:)

Rundt omkring

H&M butikk her også:)

Det var min von voyage selskap med min familie:) Til neste gang igjen:)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg